FOLLOW THE CAPTAIN.




story. about. watch. love. end.

aminnnnnnn :)


gambar di atas, siapakah? hahaha. firstly sorry sebab aku tak boleh la tunjuk muka kau kat orang ramai. nanti banyak kes. antaranya:

1. orang ingat kau scandal aku.
2. ramai pulak minat kau
3. kesian girlfriend kau. HAHAHA

hahaha. ni member aku kat SAS, dia budak kedah maliii :) apa tu? SAS is Sekolah Sultan Alam Shah. haa, betul tak eja? apa apa ja laa. actually aku tak tau nak post apa pasal dia, sebab mana pernah jumpa dia, mana pernah tengok muka dia secara Live, mana pernah dengar suara dia, dan so on. Hahaha, cuma satu ja aku tau, He's Awesome! Hahaha. tu pun sebab aku dengar cerita pasal dia dari member akulah. 

so, nak dijadikan ceritanya, aku kena paksa  untuk buat post pasai dia. Haha, gila paa -_-" 

lastlast. girls out there, dia handsome tau, tapi dia dah berpunya. gf dia lawa :) so beware!

okay, to amin :
siap kau kena dengan aku! -_-"


OLD STORY / NEW STORY