FOLLOW THE CAPTAIN.




story. about. watch. love. end.

3.4.2012: the day i blew my candle


hahaha. hari ni dah berapa haribulan dah? okay fine, 23rd April dah. 20 hari dah lepas hari birthday aku, baru nak post pasal benda ni. haa, quite busy la weyy. taukan semenjak dua menjak ni aku dok kat hospital jaa. okay, dah tak mau buang masa. kita teruskan dengan tajuk hari ni.

so, before mula apa apa, aku nak wish thank you thank you thank you thank you dekat siapa siapa yang dah wish aku. yang awal ka, yang lebih satu hari pun tak kisah .janji hampa ingat juga birthday aku kan kan? hahaha. terharu gak tahun ni banyak orang wish aku, haha maybe sebab friends dalam facebook bertambah  kot. apa apa pun, Alhamdulillah :D


hadiah? hahaha. Alhamdulillah tahun ni dapat sikit, tapi but still berharga okay? hahah. special thanks to

dr.shahrul : ambil lesen kereta
mohamed farouk: watch and ingat birthday nadiah :D
aten bella: watch
muhammad wafy: roses 
nurul syuhada: handmade card

and so on (: *tak nak mention. hehe

okay. tu ja kot. bye bye 

x



OLD STORY / NEW STORY